Önerilen Makaleler

Piyasa bilgisi 07/02/2020
targo on –site ürünü için genişletilmiş kullanım (kapı önü teslim)

Korona döneminde tüketici satın alma davranışlarındaki değişim, son birkaç hafta içerisinde B2C sevkiyatlarına neden güçlü bir talep olduğunu açıklamaktadır. Bu eğilimin devamı kesinlikle  beklenmektedir. Bu sebeple targo on-site (kapı önü teslim), DACHSER European Logistics ağının hemen hemen tüm ülkelerinde, daha önce B2C sevkiyatları rezerve etmenin mümkün olmadığı müşteriler içinde mevcut hale gelmiştir.

Böylece targo on-site, DACHSER ağı içindeki  müşterilerimize aynı şekilde ürün mevcudiyeti ve hizmet vaadi sağlamaktadır.

targo on-site, entargo ürün ailesinin bir parçasıdır ve B2C sevkiyatlarının kapı önüne kadar teslim edilmesi hizmetini içerir. Çevrimiçi bir platform olarak, çevrimiçi müşterilere güvenilir bir teslimat bildirimi yapabilmek için bu gerçeğe açıkça atıfta bulunmak son derece önemlidir. Avrupa'da entargo, tek tip bir hizmet yelpazesini temsil eder ve hem ulusal hem de uluslararası düzeyde sürekli olarak yüksek kalite standartları sağlar.

targo on-site (kapı önü teslim) için teslim süresi tanımlamalarının mümkün olmadığını lütfen unutmayınız. Teslimatlar için zaman aralıkları sadece ilgili alıcı ile kararlaştırılmaktadır. Lütfen bu konu için güncellenmiş genel şartlar ve koşullarımızı okuyunuz.

Herhangi bir sorunuz olur ise, lütfen ilgili DACHSER şubesindeki yetkilinizle iletişime geçiniz.

Oku
Piyasa bilgisi 06/26/2020
Brexit geçiş aşamasında son dönem: Sırada ne var?

Brexit müzakerelerinin uzatılması daha uzun bir geçiş aşaması süreci oluşturmuş ve bu sürenin sona ermesi yaklaşmıştır. Bu durum, yıl sonuna kadar İngiltere ile AB arasında gelecekteki ilişkiler konusunda bir anlaşmaya varma baskısını da artırmıştır.

Müşterilerimizin dikkatini katı Brexit uygulamalarında akılda tutmaları gereken önemli noktalara bir kez daha çekmek istiyoruz (bkz. Kontrol listemizi indirebilirsiniz). Özellikle, müşterilerimiz adına verilen vekaletnamelerin gümrük yetkileri ile ilgili düzenlemeler ve gümrük işlemleri için çok önemli olduğunu hatırlatmak isteriz.

Bu konuyla ilgili herhangi bir sorunuz varsa lütfen yerel DACHSER temsilciniz ile iletişime geçiniz. Uzmanlarımız her durumda size yardımcı olacaktır.

Oku
Piyasa bilgisi 06/25/2020
DACHSER Air & Sea Logistics ile emisyon hesaplamaları

DACHSER Air & Sea Logistics, son birkaç yıldır yük taşımacılığındaki karbon ayak izlerini (CO bilançosunun hesaplanması) derlemekte ve emisyon raporlarında taşımayla ilgili bireysel hesaplamaları özetlemektedir. Bu raporların hazırlanması dünya çapında DACHSER Air & Sea Logistics müşterilerine sunulan katma değerli bir hizmet olup müşterilerin bireysel ihtiyaçlarına göre tasarlanmaktadır. Genel olarak, enerji tüketiminin temel kaynağı, sera gazı emisyonları ve çeşitli hava kirleticileri yük seviyesinde hesaplanabilir. Bu hesaplama, ayrı ayrı taşıma bölümleri için de gerçekleşebilir. Bu sayede, taşıma ile ilgili karbon ayak izi takibini, ön taşıma, ana taşıma ve son taşıma da dahil olmak üzere komple nakliye zincirleri için de yapabiliriz.

DACHSER, yolcu ve yük taşımacılığından kaynaklanan sera gazı emisyonlarını hesaplamak için Avrupa standardının tüm gereksinimlerini karşılayan bir emisyon hesaplayıcısı kullanmaktadır (EN 16258). Bu emisyon hesaplayıcısının bir diğer avantajı, hesaplama süreçlerinin Othello nakliye yönetim sistemiyle entegre bir XML arabirimi üzerinden çalışabilmesidir. Bu da bizlere emisyon raporlarının tamamen otomatik bir şekilde alınmasını sağlar.

Genel olarak, ilk adımdaki emisyon hesaplaması, enerji tüketiminin temel kaynağı, sera gazı emisyonlarını ve nakliye süreçlerinden kaynaklanan hava kirleticilerini belirlemeye yardımcı olur. Bununla birlikte, bu bilgi emisyonları azaltmak için gerekli önlemleri almak adına fayda sağlar. Saf hesaplamalara ek olarak, müşterilerimize emisyon azaltma kararları için daha fazla destek sağlayabilmek de önemlidir. Bu nedenle, müşteriler talepleri dahilinde alternatif taşıma araçları ve çeşitli stratejilerinin simülasyonlarını alabilirler.

Hava ve deniz yoluyla klasik ulaşım araçlarının karşılaştırılmasına ek olarak, demiryolu taşımacılığı alternatifi de (bkz. DACHSER Demiryolu Hizmetleri) müşterilerimize sunulmaktadır.

Emisyon hesaplayıcı ile ilgili herhangi bir sorunuz olur ise, lütfen DACHSER çalışanlarımızla iletişime geçiniz.

Oku
Basın Bültenleri 06/23/2020
Robert Erni Dachser CFO' su olacak

Kempten, 23 Haziran 2020 - Dachser, Burkhard Eling' in başarısını devam ettirmek için deneyimli lojistik CFO’ su Robert Erni' yi atadı. Erni, 1 Eylül 2020'de Dachser'de Direktör Yardımcısı olarak görevine başlayacak.

Oku

DACHSER Türkiye

Piyasa bilgisi 06/29/2020
DACHSER Food Logistics - Corona krizinde güvenilir bir ortak

Korona salgını, DACHSER Food Logistics iş kolu için büyük zorluklar yarattı ve bu durumun etkisi hala sürdürmektedir. Mart ayındaki kapatılmalar sırasında, şirket kesintisiz teslim yeteneğini sürdürmeyi başarmış ve böylece toplum ihtiyaçlarını tedarik etmeye önemli bir katkıda bulunmuştur.

Bu zorlu dönemde, tedarikçiler için sistem herhangi bir kısıtlama olmaksızın çalıştırıldı. Mart ayı, DACHSER Food Logistics' in normalde sadece Noel'den önce yaşadığı aşırı günlük dalgalanmalar ve pikler ile karakterize edildi. Bunlar sınır kapılarında kilometrelerce süren trafik sıkışmaları, perakende depolarda uzun bekleme süreleri, tedarikçilerin tesislerinde sürücüler için büyük kısıtlamalar yada alıcı adreslerinde yapılan boşaltma işlemleri olarak tanımlanabilir. Gıda ve toptan satış kanallarındaki aşırı düşüş, küçük araç filosunun önemli ölçüde verimsiz kullanılmasına neden oldu.

Olumlu müşteri geri bildirimi motive eder

İş kolumuz bu zorlu zamanlarda güvenilirliği için birçok müşteriden sözlü övgü ve teşekkür mektupları aldı. DACHSER Food Logistics Genel Müdürü Alfred Miller, "Alınan teşekkürlerden çok memnunuz ve gurur duyuyoruz, çünkü bu tür hareketler büyük bir takdir ve müşteri memnuniyetini ifade ediyor." "Ayrıca, taahhüdümüzü yerine getirmemizi  de teşvik ediyorlar. Müşterilerimize gelecekte mümkün olan en iyi hizmeti sunmaya ve dağıtım kanallarını canlandırmalarına yardımcı olmaya devam edeceğiz."dedi.

Son birkaç hafta işlerin sınırda seyretme döneminde bile DACHSER Food Logistics, filo kapasitelerini Corona sonrası dönem boyunca tamamen çalışır halde tuttu. Alfred Miller: "Biz hazırız ve müşterilerimizle ortaklaşa çalışmaya devam etmeyi dört gözle bekliyoruz" diyerek durumu özetledi.

Oku
Basın Bültenleri 06/17/2020
Dachser Karlsruhe' de yeni bir antrepo açtı

Kempten, 16 Haziran 2020 - Dachser, Almanya'nın Karlsruhe yakınlarındaki Malsch'ta 21.800 metrekarelik alana sahip yeni bir tehlikeli madde deposunu faaliyete geçirdi. Özel donanımlı tesis toplamda 43,000 palet alanıyla kimyasal ürünler, boyalar, kaplamalar ve yapıştırıcılar gibi tehlikeli maddeleri güvenle saklayabilir. Dachser bu yeni depo için 20 milyon avrodan fazla yatırım yaptı.

Oku
Haberler 06/10/2020
“İşin püf noktası sağlam tedarik ağları kurabilmek”

Mevcut krizden çıkarabileceğimiz dersler nelerdir? DACHSER CEO'su, Bernhard Simon ile küresel yük akışının geleceği üzerine.

Oku
Piyasa bilgisi 06/09/2020
Targo'nun ağımız içinde kapsamlı tanımı

Covid-19 sırasında dağıtım kanalları değişiyor. Sabit ticaretin güçlü kısıtlamalara tabi olması nedeniyle tüketiciler giderek çevrimiçi ticareti  tercih ediyorlar. Bu nedenle B2C, DACHSER için de giderek daha önemli hale gelmektedir. Targo ürünümüzle, B2C sevkiyatları için tam olarak bütünsel bir hizmet anlayışı sunuyoruz. Son haftalarda B2C konsinye talebinin artması sonucu, sahada 1 Temmuz 2020 itibariyle tüm DACHSER European Logistics ağı için targo hizmetimiz devreye girecektir.

Oku
Piyasa bilgisi 06/08/2020
“Teslimatta nakit ödeme” ek hizmetinin durdurulması

Dijitalleşme ve otomasyon, çevrimiçi iş akışının yanı sıra lojistikte de kilit bir konudur. Bunun sonucunda, dünya çapında B2B ve B2C işlerinde kullanılan çok sayıda çevrimiçi ödeme seçeneği geliştirilmiştir. Corona krizinin bir sonucu olarak oluşturulan hijyen önlemleri ve ödeme davranışlarındaki değişiklikler, "teslimatta nakit ödeme" gibi ödeme araçlarının kullanılmasını zorlaştırmaktadır. Bu nedenle DACHSER için, ek bir hizmet olarak kullanılan "teslimatta nakit" artık geçerli değildir ve bu ödeme şekli 1 Temmuz 2020 itibariyle durdurulacaktır.

Oku
Haberler 06/08/2020
DACHSER, Çin'den İspanya'ya ilk direkt charter seferini düzenledi

DACHSER Air & Sea Logistics, Mayıs ayı sonunda Asya'dan İspanya'ya taşınacak tıbbi ekipmanlar için bir uçuş düzenledi. Bu uçuş, koronavirüs pandemisi döneminde Çin'den Madrid'e, charter faaliyetlerinin başlamasından bu yana ilk uçuş oldu.

Oku
Haberler 06/03/2020
Yeni DACHSER dergisi burada !

DACHSER dergisinin son sayı teması “Sürecin en önemli parçalarından biri - Lojistikte insan.”

Oku
Haberler 05/19/2020
DACHSER, charter uçuşlarına Mayıs ayında da devam ediyor

Lojistik sağlayıcısı, Asya ve Avrupa arasındaki uçuşlara ek olarak, Kuzey ve Güney Amerika pazarlarını kapsayacak başka transpacific uçuşlar da düzenlemeyi planlıyor. Bunun yanında, uçuşlara yeni Şanghay-Los Angeles rotası da eklenecektir.

Oku
Piyasa bilgisi 05/12/2020
DACHSER Air & Sea Logistics operasyonlarına ait son güncelleme

Bu güncelleme ile DACHSER, APAC, EMEA ve Amerika bölgelerindeki mevcut DACHSER Air & Sea Logistics operasyonları hakkında bilgi vermek istemektedir. Ekteki dokümanda (aşağıda, indirmek için lütfen tıklayınız) bir DACHSER ülke organizasyonunun güncel faaliyet durumu, kısıtlamalara tabi olup olmadığı ve / veya ne kadarını kapsadığı   listelenmiştir. Ülkelerdeki durum hızla değişebileceğinden ekteki belge düzenli olarak güncellenecek ve web sitemizde yayınlanacaktır.

Pandemi sebebiyle yaşanabilecek olası aksaklıklar için şimdiden üzüntümüzü bildiririz. DACHSER olarak, acil durum önlemleri uyguluyor ve müşterilerimize tedarik zincirini çalışır halde tutmak için en iyi alternatif çözümleri sunuyoruz. Bunun yanında, limanlar, havaalanları veya gümrük idarelerindeki işleyiş de gecikmelere sebebiyet verebilir. Ayrıca, küresel hava taşımacılığı pazarındaki kapasite durumu şu anda çalışan yolcu uçuşları olmadığından çok zorlu bir hal almıştır.

Aynı zamanda, DACHSER güvenli bir çalışma ortamı sağlamak ve virüsün yayılmasını durdurmak için sıkı hijyen önlemleri alarak üzerine düşeni yapmaktadır. (örn. Evden çalışma ) DACHSER bu önlemlerin faaliyetlerimiz üzerindeki olumsuz etkisini olabildiğince düşük tutmaya çalışsa da, hükümetlerin resmi kısıtlama ve tedbirleri operasyonlarda bazı gecikmelere yol açabilir.

Herhangi bir soru ve / veya sorgulama için, lütfen yerel DACHSER temsilcinizle temas kurmaktan çekinmeyiniz.

Oku
Piyasa bilgisi 05/11/2020
Avrupa'daki kısıtlamalarda esneklik: Mevcut yükleme kısıtlamalarının güncellenmesi

Aşağıda, Avrupa için geçerli olan yükleme kısıtlamalarını bulabilirsiniz (indirmek için lütfen ekli belgeye tıklayınız). Gıda nakliyeleri buna dahil değildir. Bu belge düzenli olarak güncellenmektedir.

Oku
Daha fazla göster

DACHSER Corporate

Haberler 07/03/2020
King Willem-Alexander visits DACHSER in Waddinxveen

Willem-Alexander, King of the Netherlands, visited DACHSER in Waddinxveen on July 1. During a tour of the branch and subsequent discussion sessions, he was thoroughly briefed on the topic of education and training in companies and how to ensure that it continues, especially in times of crisis.

Oku
Basın Bültenleri 07/02/2020
DACHSER becomes strategic logistics partner to Euro Craft

Euro Craft, Europe’s leading purchase group for construction and industry with more than 2,250 associated retailers across Europe, has chosen DACHSER as its preferred logistics partner. Through its global DACHSER DIY-Logistics industry solution, the logistics provider offers over 20 years of expertise in handling the particular logistics requirements of specialist retailers, DIY stores, and garden centers.

Oku
Piyasa bilgisi 07/01/2020
Extended availability of the product targo on-site (curbside delivery)

The change in consumer purchasing behavior in the corona period shows a strong demand for B2C shipments in the course of the last few weeks. This trend will certainly continue. For this reason, the targo on-site product (curbside delivery) is now available in almost all countries of the DACHSER European Logistics network for customers in which it was previously not possible to book B2C consignments.

targo on-site thus ensures uniform product availability and the service promise to our customers within the DACHSER network.

targo on-site is part of the entargo product family and stands for the delivery of B2C consignments to the curb. As an online platform, it is extremely important to make explicit reference to this fact in order to be able to make a reliable delivery statement to online customers. In Europe, entargo stands for a uniform range of services and ensures consistently high quality standards both nationally and internationally.

Please note that for the product targo on-site (curbside delivery) no delivery time specifications are possible. The time slots for deliveries are agreed exclusively with the respective recipient. Please also read our updated general terms and conditions.

If you have any questions, please get in touch with your contact at the relevant DACHSER branch.

Oku
Piyasa bilgisi 06/29/2020
DACHSER Food Logistics - a reliable partner in the Corona crisis

The corona pandemic has posed and continues to pose major challenges for DACHSER Food Logistics. During the shutdown in March, the company succeeded in maintaining its ability to deliver without interruption, thus making an important contribution to supplying the population.

During this challenging period, the system relevance was thus demonstrated without any restrictions for the suppliers. The weeks of March were characterized by extreme daily fluctuations and peaks in volume, which DACHSER Food Logistics normally only experiences before Christmas: kilometre-long traffic jams at border crossings, long waiting times at retail warehouses and drastic restrictions for drivers on suppliers' premises or when unloading at the recipient addresses. The extreme slump in the catering and wholesale sales channels has also led to a considerable under-utilisation of the small vehicle fleet.

Positive customer feedback motivates

The Business Line has received letters of thanks or verbal praise from many customers for its reliability during these challenging times. "We are very pleased and extremely proud of this, because such gestures testify to a high level of appreciation and customer satisfaction," says Alfred Miller, Managing Director DACHSER Food Logistics. "They also encourage us not to slacken our commitment. We will continue to offer our customers the best possible service in future and help them to revitalize their distribution channels".

During the dry spell of the past few weeks, DACHSER Food Logistics has kept its fleet capacities fully operational for the post-Corona period. Alfred Miller: "We are prepared and look forward to continuing to work in partnership with our customers".

Oku
GİT

En çok okunanlar

Piyasa bilgisi 10/16/2019
Incoterms 2020

Bir dizi değişiklikleri de beraberinde getiren Incoterms’ ün yeni sürümü, 1 Ocak 2020 itibariyle yürürlüğe girecektir. Uluslararası Ticaret Odası tarafından yayınlanan teslim şartları; malların alıcıya devredilmesi, nakliye masrafları, mal kaybı veya zararı ve sigorta masrafları gibi uluslararası ticarette önemli alıcı ve satıcı yükümlülüklerini düzenlemektedir.

Incoterms 2020'nin mevcut küresel ticaret uygulamalarına uyarlanmasıyla birlikte, yeni sürüm oldukça güncel ve pratikte uygulamaya yöneliktir. Bu revizyonun amacı Incoterms maddelerini daha da kullanıcı dostu hale getirmektir. Örneğin, kullanıcıların uygun maddeyi seçmelerini kolaylaştırmak için sunumlar revize edilmiştir. Ayrıca, cümle sıralamaları değiştirilip her madde revize edilerek kullanıcı talimatları eklenmiştir.

Intercoms 2010'da içerik açısından, özellikle aşağıdaki maddelerde önemli değişiklikler yapılmıştır:

  • CIF ve CIP’de farklı kapsam seviyeleri
  • Geçmişte olduğu gibi, CIF (Cost Insurance Freight) ve CIP (Carriage Insurance Paid) maddelerinde satıcı hala Incoterms 2020'de nakliye sigortasının masrafını kendisi karşılamakla yükümlüdür.
  • Bununla birlikte, Incoterms 2010'un aksine bu iki maddenin kapsamları, yeni düzenleme ile daha daralmıştır.
  • CIF maddesine karar verildiğinde gözlemlenecek asgari kapsam değişmeden kalır. Satıcı tarafından sağlanacak nakliye sigortası, en azından Enstitü Yük Cetvellerinin (C) maddelerine veya benzeri maddelere (belirtilen risklerin sigortası) uygun olarak ilgili teminatlara karşılık gelmeye devam etmelidir.
  • CIP maddesine karar verilirse, yeni düzenlemeye göre, satıcı Enstitü Kargo Cetvellerinin (A) fıkralarına (tüm risk kapsamı) göre sigorta kapsamı sağlamalıdır.
  • Hem CIF maddesi hem de CIP maddesi, tarafların sözleşmeden farklı olarak sigorta kapsamı konusunda anlaşmaya varmalarını sağlar.
  • Güvenlikle ilgili gereksinimlerin dahil edilmesi
  • Malların nakliyesi için güvenlikle ilgili şartlar, yeni düzenleme ile her Incoterms 2020 teslim şeklinin A 4 ve A 7 maddelerinde yer almaktadır. Diğer Incoterms maddelerinde olduğu gibi, Incoterms maddelerinin sadece satış sözleşmesine taraflara doğrudan uygulandığına ve taşıma sözleşmesinin konusu olmadığına dikkat edilmelidir.
  • Incoterms 2020, FCA (Free Carrier), DAP (Delivery at Place), DPU(Delivery at Place Unloaded ) ve DDP( Delivered Duty Paid) teslim şekillerinde taşıma için düzenlemeler içerir.
  • FCA (Free Carrier) maddesi altında satılan ve deniz taşımacılığına yönelik mallar için FCA gelecekte yeni bir seçenek öngörmektedir. Alıcı ve satıcı, mallar yükledikten sonra alıcının  taşıyıcı firmaya on-board konşimento hazırlaması konusunda talimat vermesini kabul edebilir. Aynı zamanda, satıcı bu yükleme için düzenlenen konşimentoyu alıcıya teslim etmekle yükümlüdür. Bu genellikle katılımcı bankalar aracılığıyla yapılır.
  • DAT'ın DPU olarak yeniden adlandırılması (Delivery at Place Unloaded). Incoterms 2010 DAT maddesine göre, satıcı bir “terminalde” malları araçtan indirdiği anda teslimatı tamamlamış kabul edilir. Ancak, Incoterms 2010 uygulama notlarına göre, “terminal” terimin karşılığı sadece teknik açıdan terminal değil, boşaltma yeri anlamına da gelmektedir. Bu nedenle, Incoterms 2020'de, önceki DAT maddesini, konuya netlik kazandırmak amacıyla DPU (Boşaltılan Yerde Teslim Edildi – Delivery at Place Unloaded) olarak yeniden adlandırmıştır. Bu, gelecekte herhangi bir teslim yerinin (kabul edilmiş), varış yeri olabileceği anlamına gelmektedir.

Incoterms, satış sözleşmesinin (Ulusal veya uluslararası) tarafları ve adresleri arasında geçerlidir -ancak bunula sınırlı değildir-  ve bu sözleşme ilişkisindeki özel hak ve yükümlülükleri de kapsar. 

Bu şekilde garanti edilen tek tip bir tanım temelinde, müteakip yorum veya satış sözleşmesinde taraflar arasındaki tutarsızlık problemlerinden kaçınılmalıdır. Incoterms’ ün, GT & C benzeri hükümler niteliği nedeniyle, yasal hükümler oluşturmadığı ve bu nedenle, yalnızca taraflar arasında satış sözleşmesine karşılık gelen bir referansla etkili bir şekilde kararlaştırıldıysa, yasal olarak bağlayıcı niteliği olacağı belirtilmelidir. (Incoterms 2020, bu 1/1/2020 tarihinden önce de geçerlidir). Buna bakılmaksızın, bireysel davalarda çelişkili yasal hükümler hala Incoterm maddelerine göre önceliklidir.

Incoterms, 40'tan fazla ülkeden 500 uzman tarafından revize edilmiştir.

Maddeler dünya çapında tanınmakta ve 30'dan fazla dilde kullanılmaktadır.

Oku
Piyasa bilgisi 01/20/2020
Fransa'da Ulusal Grev - Etkileri

 

Geçtiğimiz haftalarda planlanan bir emeklilik reformuna yönelik büyük grevler Fransa'daki toplu taşımayı felç etti. Grev bu hafta da devam ediyor.

Günlerdir süren grevden etkilenen Fransız limanlarında yoğunluk giderek artmaktadır. Antwerp, Cenova veya Barselona gibi alternatif seçeneklerde de aynı etki hissedilmektedir, bu nedenle rezervasyonlarda gecikmeler ve bu limanlarda karşılama / teslimat işlemleri uzamaktadır.

Fransız limanlarındaki grev faaliyetinin süresine genel bir bakış:

  • Dunkerque: liman işçileri / stevedores 23/01 & 24/01; römorkör 22/01 - 25/01 06: 00'a kadar
  • Le Havre: sabah 6'ya kadar 22/01 - 25/01 liman işçileri / stevedores; römorkörler 24/01 - 25/01 08:00 kadar
  • Montoir: sabah 6'ya kadar 22/01 ila 25/01 liman işçileri / stevedores; römorkör 21/01 - 24/01 09:00 kadar
  • FOS: liman işçileri / stevedores 22 / 01'den 25 / 01'e kadar; römorkör 20/01 - 23/01 09:00 kadar

Demiryolu teslimatlarında da aynı zorluklar gözlemlenmektedir. Hava kargo taşımacılığı için şu ana kadar bir zorlanma bildirilmemiş olup, bu konu için sizleri ayrıca bilgilendireceğiz.

Operasyon ekiplerimiz grevin etkilerini en aza indirmek için gerekli tüm çabayı göstermektedir.

Herhangi bir sorunuz olması halinde, lütfen ilgili DACHSER şubesindeki sorumlu irtibat kişinizle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

 

 

 

 

Oku
Basın Bültenleri 04/17/2019
Dachser büyüme rüzgarını yakaladı

Avrupa ihracat sahasında ve canlanan küresel ticarette büyümeden güç alan lojistik hizmet sağlayıcısı ilk defa 6 milyar Euro gelire ulaştı.

Oku
Haberler 06/04/2019
Yeni DACHSER dergisi burada!

İnsan kaynağı olmadan lojistik sektöründe ofiste, kamyonda, transit terminalde ve depo alanlarında çalışılması mümkün değildir.

Oku
Haberler 08/22/2019
Uluslar ve kültürler arasındaki diyalog

DACHSER ve terre des hommes'in ortak projesi olan ‘gençlik değişim programı’ kapsamında, Zambiya'dan beş genç, Temmuz ayında Almanya'yı ziyaret etti. Genç DACHSER çalışanları ve ziyaretçiler, atık yönetimi, doğal dünyayı korumak, aile ve iş ortamlarında farkındalık yaratmak gibi çevre ile ilgili önemli konuları ele almak için birlikte çalıştılar. İlgili proje, Alman Federal Ekonomik İşbirliği ve Kalkınma Bakanlığı tarafından da desteklenmektedir.

Oku
Haberler 03/15/2018
Avrupa' da lojistik: haydi partiye

Balonlar, çelenkler, masa ve duvar süslemeleri: Konu iyi zaman geçirmek olduğunda PartyDeco firması Avrupa’daki insanları bu ruha nasıl yaklaştıracağını iyi biliyor. Her partinin başarıya ulaşması ise yüksek hizmet standardı ve kısa teslim süresi ile sağlanıyor.

Oku
Basın Bültenleri 01/23/2018
Jochen Müller Dachser Aır & Sea Logıstıcs Operasyon Direktörü (COO) Oldu

23 Ocak 2018, Kempten. Jochen Müller 01 Ocak 2018 itibariyle Dachser' in Air & Sea Logistics iş alanında Operasyon Direktörü (COO) rolünü üstlendi. Kendisi geçtiğimiz yılın sonunda Dachser' de 39 yıllık hizmet ile emekli olan Thomas Reuter' in yerini aldı. Müller, COO olarak görevine hazırlanmak için 01 Ekim 2016 tarihinde Dachser' e katılmıştı.

Oku
Basın Bültenleri 04/02/2019
DACHSER sürdürülebilir büyüme peşinde

Lojistik hizmet sağlayıcısı yüzde 5,5 büyüme bildirdi; Avrupa ihracat iş kolu büyümenin başlıca lokomotifi olmaya devam ediyor; gönderi, tonaj ve işgücünde yeni rekorlar

Kempten, Münih. 02 Nisan 2019. Dachser 2018 yılında da önemli oranda büyüme gösterdi. Lojistik hizmet sağlayıcısı konsolide net gelirini yüzde 5,5 artış ile 5,57 milyar Euro seviyesine ulaştırdı. Geçen yıl da olduğu gibi gönderi sayısı yükseliş göstererek yüzde 2,5 artış ile 83,7 milyona ulaştı. Tonaj yüzde 3,0 artışla 41,3 milyon metrik tona yükseldi. Geçen yıla kıyasla 1.511 kişi artış ile toplamda 30.609 kişiye ulaşan Dachser işgücü rekor seviyeye erişti.

Oku
Piyasa bilgisi 08/09/2019
Çin'e ve Çin'den olası uçuş gecikmeleri

Çin’de Kategori 3 kasırgasına eşdeğer olan tayfun, Çin‘ e gelen – giden uçuşlarda gecikmelere neden olabilir. Fırtınanın etkileri Tayvan genelinde hissedilir durumdadır. Hafta sonu, tayfunun Çin'e doğru hareket etmesi beklenmektedir.Kıyı kesimlerde etkili olması beklenen tayfun nedeniyle, okul ve ofislerin kapanması ve uçuş iptalleri olasıdır.

Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen yerel DACHSER temsilcinize başvurunuz.

Oku
Haberler 08/22/2019
Bağlantı - Gelecekteki teknolojilere bakış açımız

LPWAN, NB-IoT ve LTE-M teknolojileri gerçekte bize ne anlatıyor? Peki bu gelecekteki teknolojilerin özellikle lojistik alanında bizlere ne gibi faydaları olacak?

Oku