Önerilen Makaleler
Çin'den güncelleme: Havalimanlarında aksama
Shanghai'daki mevcut karantina durumu, şimdi (Kuzey) Çin'e ve Çin'den gelen hava kargo tedarik zincirlerinde daha fazla ve ciddi kesintilere yol açıyor.
DACHSER, China Southern Airlines (CZ), China Cargo Airlines (CK), China Eastern Airlines (MU) gibi Çinli havayolu taşıyıcı firmaları da dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere tüm büyük havayolları tarafından, Shanghai'a (PVG) ve Zhengzhou'ya (CGO) bir sonraki duyuruya kadar tüm uçuşların (gelen ve giden) askıya alınacağı konusunda bilgilendirildi. Bu çok önemli ticaret yolları için kapasite üzerindeki etki geniş ve önemlidir. Asya'daki diğer havalimanlarında da durum hissedilmeye başlamıştır.
Yetkililer tarafından Shanghai bölgesindeki artan COVID-19 önlemleri nedeniyle, Shanghai Pudong Havalimanı'ndaki operasyonel işlemler ciddi şekilde etkilenmektedir. Havalimanına ulaşan gönderiler, sınırlı kapasiteler nedeniyle elleçlenemiyor ve uzun süreli gecikmelerle karşılaşıyor. Operasyonel zorluklar nedeniyle çoğu hava yolu şirketi, Çin için önemli bir hava taşımacılığı merkezi olan Shanghai ve Zhengzhou'ya ek kargo uçuşu oluşturmamaya karar verdi.
Bu gelişme, alternatif havalimanlarına (Pekin, Chengdu, Qingdao ve Nanjing gibi ve ayrıca Güney Çin'deki havalimanları gibi) bağlanmak için karayolu besleme hizmetleriyle birlikte kullanımının artmasıyla sonuçlandı. Alternatif havalimanlarının çoğu da artık kapasite sınırlarına ulaşmış ya da hali hazırda aşımlar başlamıştır.
An itibariyle durumun ne kadar devam edeceğini bilinmemekle birlikte, havayollarının Kuzey Çin ile Avrupa arasındaki normal seferlere ne zaman dönebileceği konusu öngörülebilir değil. Kuzey Çin'deki tüm büyük ekonomik merkezler, Ningbo, Suzhou, Pekin, Tianjin, Shanghai, Dalian, Jinan, Wuhan, Qingdao, Shenyang ve Changchun gibi önemli sanayi şehirleri durumdan giderek daha fazla etkileniyor.
DACHSER ekipleri, durumun gelişimini çok yakından izleyerek tedarik zincirlerini olabildiğince sorunsuz hale getirmek için ellerinden geleni yapacaktır. DACHSER'deki yerel temsilciler, gönderiler ve olası alternatifler hakkında size bilgi vermekten memnuniyet duyacaktır.
DACHSER geliri ilk kez 7 milyar Euro'yu aştı
2021 olağan üstü bir yıldı: Hacimlerdeki artış ve yüksek navlun oranları rekor büyüme sağladı; Hava ve deniz taşımacılığında yüzde 78,3 sıçrama gerçekleşti
Lojistikte mega trendler
Lojistik sağlayıcılar kendilerini nasıl bir geleceğe hazırlamalıdır? Hangi trend ve gelişmeler yarının sektörünü yine ve yeniden şekillendirecek? Ve DACHSER tüm bu konuları nasıl ele alıyor ?Geleceğin lojistik pazarına uzanan yolda belirlediğimiz beş kilometre taşı için bilgileri paylaşıyoruz.
DACHSER Air & Sea Logistics Güney Avrupa'da yönetim değişikliği - Javier Villahermosa, Federico Camañez'den yönetimi devraldı
Lojistik sektöründe 44 yılı aşkın, uzun ve başarılı bir kariyerin ardından, Federico Camañez, 31 Mart 2022 itibariyle DACHSER'deki Güney Avrupa Genel Müdürü olarak çalıştığı görevinden ayrılarak kariyerini kişisel olarak tamamlamaya karar verdi. Dachser'in İberya Cargoplus bölümünü yöneten Javier Villahermosa, son 8 yılda Dachser'in Güney Avrupa bölgesinde İspanya, Portekiz ve Türkiye'den oluşan üç ülke kuruluşunun Air & Sea Logistics iş biriminin sorumluluğunu üstlenecek.