Önerilen Makaleler

08/19/2021
Ningbo limanlarının güncel durumu ve olası sonuçları

Ningbo Meishan limanının kapatılmasıyla ilgili olarak, aşağıda mevcut durum ve olası sonuçlar hakkında size genel bir bilgilendirme sunmak istiyoruz.

Oku
07/28/2021
DACHSER Küresel Hava Taşımacılığı Güvenlik Ağının başarılı bir şekilde uygulanması

Hava kargonuzun dünya çapında taşınması söz konusu olduğunda güvenlik büyük önem taşımaktadır. DACHSER güvenli bir tedarik zinciri sürdürme konusunda müşterilerine daha iyi bir hizmet sağlamak adına, DACHSER Hava Kargo Güvenlik Ekibi tarafından 2020 yılında "Küresel Hava Taşımacılığı Güvenlik Ağı" projesini başlatmış ve şimdiye kadar uygulama başarıyla yürütülmüştür.

Küresel Hava Taşımacılığı Güvenlik Ağının amacı, DACHSER'in küresel ağını güçlendirmektir. Yerel bağlantılara sahip dünya çapında bir organizasyon yapısı, Dachser Air & Sea Logistics lokasyonları arasında daha verimli iletişim ile sonuçlanacak, yeni yönetmelik ve değişikliklere daha hızlı cevap verilmesini sağlayacaktır. Ayrıca, DACHSER'in standartlaştırılmış süreçlerinin dünya çapında daha hızlı uygulanmasını destekleyecektir.

Projenin tam olarak hayata geçmesiyle, tüm düzenlemelere en doğru şekilde uyularak sevkiyatın sağlanması hava taşımacılığı güvenliği alanındaki riskleri daha da azaltacaktır.

Bu konudaki sorularınız için lütfen yerel DACHSER temsilcinizle iletişime geçiniz.

Oku
07/27/2021
''Tedarik zincirleri büyük zorluklarla karşı karşıya''

50. doğum gününde, kargo alanı yetersizliği sebebiyle swap body her zamankinden daha fazla talep görüyor. Bu durum sadece Avrupa’da değil, özellikle kıtalararası ticaret için de geçerlidir.

Oku
07/21/2021
Yeni DACHSER dergisi burada!

DACHSER' de son birkaç ayın kilit ifadelerinden biri "İyiyi korumak ve çevikliği şekillendirmek" idi. Bu cümle DACHSER'in yeni CEO'su Burkhard Eling ile yapılan röportajın başlığı olup kendisi için ne anlama geldiğini açıkladığı sözlerini en son DACHSER dergisinde bulabilirsiniz.

Oku

DACHSER Türkiye

08/09/2021
Ülke Bizim, Orman Bizim –DACHSER Türkiye, son zamanlarda çıkan orman yangınları için destek olmak istiyor.

DACHSER Türkiye, geçtiğimiz günlerde Antalya Manavgat, Adana, Mersin, Osmaniye, Kayseri, Konya, Karaman, Kütahya ve Muğla illerinde eş zamanlı tüm yurdu yerle bir eden orman yangınlarının doğaya verdiği zararlardan derin üzüntü duymaktadır.

Oku
07/27/2021
Çin'de şiddetli yağış

Çin'in Henan eyaletinde son birkaç gün içinde meydana gelen yoğun yağış, genel su baskınlarına, birçok bölgesel tren ve karayolu bağlantısının iptal edilmesine neden oldu. Bu kısıtlamalar, DACHSER Demiryolu Hizmetlerinde tedarik zinciri boyunca gecikmelere neden olmaktadır.

Sel nedeniyle birçok baraj ve rezervuar uyarı seviyelerine yükseldi ve yaklaşık 100.000 kişi tahliye edildi . Önümüzdeki günlerde daha fazla yağış beklenirken, su baskını yaşanan bölgelerde durumun ne zaman sakinleşeceği henüz belli değil.

Tedarik zincirinizle ilgili herhangi bir sorunuz olursa, lütfen ilgili DACHSER şubesindeki yerel temsilcinizle iletişime geçiniz.

Oku
06/25/2021
Deniz taşımacılığı: küresel durum hakkında güncelleme

Deniz taşımacılığı piyasasında süregelen aksaklıkların sonuçları (konteyner eksikliği ve sık yaşanan liman sıkışıklıkları) küresel tedarik zincirlerini etkilemeye devam ediyor. Aşağıda, yüklemelerinizde yaşanabilecek olası problemleri en aza indirebilmeniz için tüm gelişmeler hakkında bir güncelleme sunmaktayız.

Oku
06/02/2021
Hamburg limanındaki operasyonel aksaklıklar, birikmelere neden oluyor

Bu güncelleme ile DACHSER, Hamburg limanındaki güncel operasyonlarda çeşitli faktörler nedeniyle aksama yaşandığını bildirmek istemektedir.

Oku
05/17/2021
“Yüksek derecede istikrar ve güvenilirlik”

Somut tahminler şu an zorluk gösterse de, temkinli iyimserlik için nedenler var. CEO Burkhard Eling ile, 2021 yılı ve ilk trendler hakkında.

 

Oku
04/28/2021
Hindistan'daki mevcut durum ve DACHSER’in operasyonları üzerindeki etkisi

Hindistan'daki mevcut durum ve DACHSER’in bölgedeki operasyonları hakkında bilgi vermek istiyoruz. Bugün 28 Nisan 2021 itibariyle durum şu şekildedir:

Hindistan'daki çoğu şube, COVID vakalarının aniden artması nedeniyle ihtiyati bir önlem olarak kapalı tutulmaktadır. Ekiplerimiz, yalnızca iskelet personeli ile ofislerde, kalan personel ise evden çalışmaktadır. Devam eden kriz ve yukarıda belirtilen çalışma düzeni nedeniyle yanıtlarda gecikmeler yaşanması muhtemeldir.

Kapanmanın bir sonucu olarak, hava, deniz, gümrük işlemleri ve yurt içi kara taşımacılığı için bazı olumsuz operasyonel etkiler söz konusudur.

Hava Taşımacılığı:

  • Çoğu ülke, Hindistan'dan gelen yolcu trafiğini yasakladı ve bu da Hindistan'dan / Hindistan'a Uluslararası rotalarda uçuş yapmayı engelledi.
  • Bu durum, zaten stresli olan alan kullanılabilirliği için bazı ek kısıtlamalar yarattı.
  • Fiyatlar tüm sektörlerde artış göstermeye mahkum duruma geldi.
  • Kapasite sıkıntısının bir sonucu olarak geçiş sürelerinde de uzama oluşmuştur.

Deniz Taşımacılığı:

  • Deniz taşımacılığı, Mart ayının sonundaki Süveyş Kanalı tıkanması nedeniyle zaten zorluklarla karşı karşıyaydı.
  • Limanlar ve terminaller normal çalışmakta, ancak gemi programları Süveyş Kanalı tıkanmasının yanı sıra Hindistan'daki COVID vakalarının ani yükselişinden de etkilenmektedir.
  • Bu nedenle olası gecikmeler beklenmekte, müşterilerin stoklarını planlarken 1-2 haftalık gecikmeleri hesaba katmaları tavsiye edilmektedir.
  • Limanlarda, gümrüklerde, CFS' de ve nakliye hatlarında personel arasında COVID enfeksiyonlarının artması nedeniyle iletişimde veya operasyonlarda daha fazla gecikme beklenmektedir.

Gümrük:

  • Hindistan'da kargo hareketinde herhangi bir kesinti yaşanmamakta ve olası herhangi bir iş kesintisi beklenmemektedir.
  • Gümrükleme faaliyetleri aktiftir.
  • Gümrük daha az insan gücüyle çalışmaya devam etmekte olup hiçbir Gümrük Müşavirinin gümrük memurları ile görüşmesine izin verilmemekte, tüm işlemler temassız yürütülmektedir. Bu durum gümrük işlemlerinin yavaş bir seviyede ilerlemesine sebebiyet vermektedir.

DACHSER' de, çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini korumak için hayati önlemler aldık, aynı zamanda müşterilerimizin tedarik zincirleri üzerinde olumsuz etkileri minimal halde tutarak günlük operasyonlarımızı yönetmeye devam ediyoruz. Ekiplerimiz, karşılaşılan zorluklara çözüm bulmak ve üstesinden gelmek için bu zor zamanlarında mümkün olan her yolu deneyimleyerek özenle çalışıyor.

Mevcut durumla ilgili herhangi bir değişik için sizi haberdar edeceğimizden emin olabilirsiniz. Sorularınız varsa, lütfen bölgedeki yerel DACHSER temsilcinizle iletişime geçmekten çekinmeyiniz

Oku
04/21/2021
Çek Cumhuriyeti'nde geçiş ücreti değişikliği

Çek hükümeti 1 Ocak 2021'de ücret mantığı ve oranları değiştirdi. Buna göre, federal otoyollar ve otobanlar için geçiş ücretleri düzenlendi. Kamyonların neden olduğu hava ve gürültü kirliliği gibi dış maliyetler de artık hesaba katılıyor. Bu durum geçiş ücretlerinde önemli bir artışa neden olmuştur.

Çek Cumhuriyeti tarafından alınan otoyol geçiş ücreti, araç tipi ve mesafesine bağlı olarak DACHSER tarafından istihdam edilen nakliyecilere tamamen iade edilecektir. Bunu yaparken DACHSER, bağımsız nakliye şirketlerinin rekabet gücünü korumaya ve Çek Cumhuriyeti'nde kargo alanını güvence altına almaya katkıda bulunmaktadır.

Oku
04/13/2021
Müşteri güveni güçlendi: Dachser bu yılın sonuçlarından memnun

Kempten, 13 Nisan 2021 - Dachser 2020 yılına başarı ile bakabilmekte olup, bu yılın öne çıkan özelliği lojistik hizmeti sağlayıcı ile müşterileri ve taşımacılık ortakları arasındaki sadakat ve karşılıklı güven ortamı olmuştur. Dachser'in bütünleştirilmiş net geliri toplamda 5,61 milyar EUR seviyesine ulaşarak geçen yıla kıyasla yüzde 0,9 gibi hafif bir artış göstermiştir.

Oku
03/29/2021
Süveyş Kanalı'ndaki mevcut durum

Medyada belirtildiği üzere, "MS Ever Given" konteyner gemisi, Süveyş Kanalı'ndan çıktı.

Oku
03/25/2021
Santos, Brezilya Karantinada

Bu güncelleme ile DACHSER, 23 Mart 2021'den itibaren Santos şehri, Brezilya ve komşu bölgede başlatılan karantina hakkında sizi bilgilendirmek istiyor.

Oku
Daha fazla göster

DACHSER Corporate

09/23/2021
Current market of qualified personnel in logistics

Logistics is a personnel-intensive industry. Especially in this sector, the situation on the qualified personnel market is currently getting tenser, which has made finding, training and retaining personnel in the long term a major challenge. With this update, we provide an overview of the current market situation.

Oku
09/21/2021
The new DACHSER magazine is here!

It’s not often that logistics topics feature as prominently in the daily and business press as they have over the past few months. The global economy is recovering from the shock of the pandemic and in many places production is once again running at full speed. However, articles about the shortfall in raw materials and products, too few containers and pallets, the driver shortage, and a lack of storage space on overland, sea, and air transports are putting a damper on this revival.

Oku
09/21/2021
DACHSER takes on 613 junior staff

When a fresh cycle of training started this year in Germany, the logistics provider welcomed 583 new trainees and 30 new students to the DACHSER fold. 

Whether providing the population with food, the economy with goods, or hospitals and doctor’s offices with medical supplies, logistics has been on everyone’s lips since the start of the pandemic and is classed as an essential service. DACHSER employees have demonstrated that they have the know-how and dedication to keep the economy’s supply chains working—thereby making an important contribution to society.

Oku
09/20/2021
Chinese Golden Week holiday 2021: Impact on Logistics

The October Golden Week holiday in China is soon approaching. In this update you will find all the information as well as some market forecasts.

Oku
GİT

En çok okunanlar

06/04/2019
Yeni DACHSER dergisi burada!

İnsan kaynağı olmadan lojistik sektöründe ofiste, kamyonda, transit terminalde ve depo alanlarında çalışılması mümkün değildir.

Oku
10/16/2019
Incoterms 2020

Bir dizi değişiklikleri de beraberinde getiren Incoterms’ ün yeni sürümü, 1 Ocak 2020 itibariyle yürürlüğe girecektir. Uluslararası Ticaret Odası tarafından yayınlanan teslim şartları; malların alıcıya devredilmesi, nakliye masrafları, mal kaybı veya zararı ve sigorta masrafları gibi uluslararası ticarette önemli alıcı ve satıcı yükümlülüklerini düzenlemektedir.

Incoterms 2020'nin mevcut küresel ticaret uygulamalarına uyarlanmasıyla birlikte, yeni sürüm oldukça güncel ve pratikte uygulamaya yöneliktir. Bu revizyonun amacı Incoterms maddelerini daha da kullanıcı dostu hale getirmektir. Örneğin, kullanıcıların uygun maddeyi seçmelerini kolaylaştırmak için sunumlar revize edilmiştir. Ayrıca, cümle sıralamaları değiştirilip her madde revize edilerek kullanıcı talimatları eklenmiştir.

Intercoms 2010'da içerik açısından, özellikle aşağıdaki maddelerde önemli değişiklikler yapılmıştır:

  • CIF ve CIP’de farklı kapsam seviyeleri
  • Geçmişte olduğu gibi, CIF (Cost Insurance Freight) ve CIP (Carriage Insurance Paid) maddelerinde satıcı hala Incoterms 2020'de nakliye sigortasının masrafını kendisi karşılamakla yükümlüdür.
  • Bununla birlikte, Incoterms 2010'un aksine bu iki maddenin kapsamları, yeni düzenleme ile daha daralmıştır.
  • CIF maddesine karar verildiğinde gözlemlenecek asgari kapsam değişmeden kalır. Satıcı tarafından sağlanacak nakliye sigortası, en azından Enstitü Yük Cetvellerinin (C) maddelerine veya benzeri maddelere (belirtilen risklerin sigortası) uygun olarak ilgili teminatlara karşılık gelmeye devam etmelidir.
  • CIP maddesine karar verilirse, yeni düzenlemeye göre, satıcı Enstitü Kargo Cetvellerinin (A) fıkralarına (tüm risk kapsamı) göre sigorta kapsamı sağlamalıdır.
  • Hem CIF maddesi hem de CIP maddesi, tarafların sözleşmeden farklı olarak sigorta kapsamı konusunda anlaşmaya varmalarını sağlar.
  • Güvenlikle ilgili gereksinimlerin dahil edilmesi
  • Malların nakliyesi için güvenlikle ilgili şartlar, yeni düzenleme ile her Incoterms 2020 teslim şeklinin A 4 ve A 7 maddelerinde yer almaktadır. Diğer Incoterms maddelerinde olduğu gibi, Incoterms maddelerinin sadece satış sözleşmesine taraflara doğrudan uygulandığına ve taşıma sözleşmesinin konusu olmadığına dikkat edilmelidir.
  • Incoterms 2020, FCA (Free Carrier), DAP (Delivery at Place), DPU(Delivery at Place Unloaded ) ve DDP( Delivered Duty Paid) teslim şekillerinde taşıma için düzenlemeler içerir.
  • FCA (Free Carrier) maddesi altında satılan ve deniz taşımacılığına yönelik mallar için FCA gelecekte yeni bir seçenek öngörmektedir. Alıcı ve satıcı, mallar yükledikten sonra alıcının  taşıyıcı firmaya on-board konşimento hazırlaması konusunda talimat vermesini kabul edebilir. Aynı zamanda, satıcı bu yükleme için düzenlenen konşimentoyu alıcıya teslim etmekle yükümlüdür. Bu genellikle katılımcı bankalar aracılığıyla yapılır.
  • DAT'ın DPU olarak yeniden adlandırılması (Delivery at Place Unloaded). Incoterms 2010 DAT maddesine göre, satıcı bir “terminalde” malları araçtan indirdiği anda teslimatı tamamlamış kabul edilir. Ancak, Incoterms 2010 uygulama notlarına göre, “terminal” terimin karşılığı sadece teknik açıdan terminal değil, boşaltma yeri anlamına da gelmektedir. Bu nedenle, Incoterms 2020'de, önceki DAT maddesini, konuya netlik kazandırmak amacıyla DPU (Boşaltılan Yerde Teslim Edildi – Delivery at Place Unloaded) olarak yeniden adlandırmıştır. Bu, gelecekte herhangi bir teslim yerinin (kabul edilmiş), varış yeri olabileceği anlamına gelmektedir.

Incoterms, satış sözleşmesinin (Ulusal veya uluslararası) tarafları ve adresleri arasında geçerlidir -ancak bunula sınırlı değildir-  ve bu sözleşme ilişkisindeki özel hak ve yükümlülükleri de kapsar. 

Bu şekilde garanti edilen tek tip bir tanım temelinde, müteakip yorum veya satış sözleşmesinde taraflar arasındaki tutarsızlık problemlerinden kaçınılmalıdır. Incoterms’ ün, GT & C benzeri hükümler niteliği nedeniyle, yasal hükümler oluşturmadığı ve bu nedenle, yalnızca taraflar arasında satış sözleşmesine karşılık gelen bir referansla etkili bir şekilde kararlaştırıldıysa, yasal olarak bağlayıcı niteliği olacağı belirtilmelidir. (Incoterms 2020, bu 1/1/2020 tarihinden önce de geçerlidir). Buna bakılmaksızın, bireysel davalarda çelişkili yasal hükümler hala Incoterm maddelerine göre önceliklidir.

Incoterms, 40'tan fazla ülkeden 500 uzman tarafından revize edilmiştir.

Maddeler dünya çapında tanınmakta ve 30'dan fazla dilde kullanılmaktadır.

Oku
04/17/2019
Dachser büyüme rüzgarını yakaladı

Avrupa ihracat sahasında ve canlanan küresel ticarette büyümeden güç alan lojistik hizmet sağlayıcısı ilk defa 6 milyar Euro gelire ulaştı.

Oku
12/10/2019
1 Ocak 2020'den itibaren geçerli olacak lityum piller ve hücreler için yeni yasal düzenleme gereklilikleri

Lityum piller ve hücrelerin taşınmadan önce, belirli testlerden geçmeleri gerekmektedir. Bu testler, basınç, sıcaklık, ezilme ve nakliye sırasında ortaya çıkabilecek etki ile ilgili çeşitli koşulları simüle eder.

1 Ocak 2020 itibariyle, dünyadaki tüm taşıma alanlarında lityum piller ve hücrelerle ilgili daha katı zorunluluklar yürürlüğe girecektir. Gelecekte, 30 Haziran 2003 tarihinden sonra üretilen tüm lityum piller ve hücreler (yani, UN3480, UN3481, UN3091, UN3090) ve ayrıca Haziran ayından sonra üretilen tüm pille çalışan araçlar için UN 38.3.5 ile uyumlu bir test özeti sunulmalıdır. 30, 2003 (yani, UN 3171). Bunu yapmak, üreticilerin ve bu malların distribütörlerinin ortak sorumluluğundadır.

Havayollarına ve nakliye şirketlerine göre, bu belgeler DACHSER' den de talep edilebilir. Bu nedenle, siz müşterilerimizden bu belgeleri belirtilen tüm lityum piller ve hücreler için bize ulaştırmanızı rica ederiz. Böylece tüm tedarik zinciri boyunca kesintisiz bir süreçle işlemlerinizi sürdürebiliriz.

Müşterilerimize, 1 Ocak 2020 itibariyle bu malları ihtiva eden yükleri için istenen belgeler olmadan yüklenmesinin mümkün olmayacağını bildiririz.Daha fazla bilgi için, lütfen aşağıdaki linki tıklayınız.

http://www.unece.org/trans/areas-of-work/dangerous-goods/legal-instruments-and-recommendations/un-manual-of-tests-and-criteria/amend-to-rev6.html

Herhangi bir sorunuz olursa lütfen yerel DACHSER temsilcinizle iletişime geçiniz.

Oku
10/30/2019
Brexit Gecikmesi - Hala dikkate alınması gereken konular nelerdir?

Bilindiği gibi, Avam Kamarası için erken genel seçimlerin İngiltere’de 12 Aralık 2019’da yapılması planlanıyor. Ayrıca AB, Brexit'in son tarihini 31 Ocak 2020'ye kadar uzatmayı kabul etti. Olası anlaşmaya varılamama tehlikesi olsa da Brexit şimdilik engelleniyor. 31.01.2020 tarihinden önce bir anlaşmaya varılırsa, kararlaştırılan geçiş süresi başlangıçta 31.12.2020 tarihine kadar yürürlükte kalacaktır.

“Zorlu” veya “kolay” bir Brexit olup olmadığına bakılmaksızın, ilgili alıcının gümrük idaresi, İngiltere'ye ve İngiltere'den yapılan gönderilerin işlenmesi için esastır. Bu nedenle, müşterilerimizden alıcıları için bize gerekli gümrük otoritesini önermelerini rica ediyoruz.

Gelişmeler hakkında sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.

 

Oku
01/20/2020
Fransa'da Ulusal Grev - Etkileri

 

Geçtiğimiz haftalarda planlanan bir emeklilik reformuna yönelik büyük grevler Fransa'daki toplu taşımayı felç etti. Grev bu hafta da devam ediyor.

Günlerdir süren grevden etkilenen Fransız limanlarında yoğunluk giderek artmaktadır. Antwerp, Cenova veya Barselona gibi alternatif seçeneklerde de aynı etki hissedilmektedir, bu nedenle rezervasyonlarda gecikmeler ve bu limanlarda karşılama / teslimat işlemleri uzamaktadır.

Fransız limanlarındaki grev faaliyetinin süresine genel bir bakış:

  • Dunkerque: liman işçileri / stevedores 23/01 & 24/01; römorkör 22/01 - 25/01 06: 00'a kadar
  • Le Havre: sabah 6'ya kadar 22/01 - 25/01 liman işçileri / stevedores; römorkörler 24/01 - 25/01 08:00 kadar
  • Montoir: sabah 6'ya kadar 22/01 ila 25/01 liman işçileri / stevedores; römorkör 21/01 - 24/01 09:00 kadar
  • FOS: liman işçileri / stevedores 22 / 01'den 25 / 01'e kadar; römorkör 20/01 - 23/01 09:00 kadar

Demiryolu teslimatlarında da aynı zorluklar gözlemlenmektedir. Hava kargo taşımacılığı için şu ana kadar bir zorlanma bildirilmemiş olup, bu konu için sizleri ayrıca bilgilendireceğiz.

Operasyon ekiplerimiz grevin etkilerini en aza indirmek için gerekli tüm çabayı göstermektedir.

Herhangi bir sorunuz olması halinde, lütfen ilgili DACHSER şubesindeki sorumlu irtibat kişinizle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

 

 

 

 

Oku
08/09/2019
Çin'e ve Çin'den olası uçuş gecikmeleri

Çin’de Kategori 3 kasırgasına eşdeğer olan tayfun, Çin‘ e gelen – giden uçuşlarda gecikmelere neden olabilir. Fırtınanın etkileri Tayvan genelinde hissedilir durumdadır. Hafta sonu, tayfunun Çin'e doğru hareket etmesi beklenmektedir.Kıyı kesimlerde etkili olması beklenen tayfun nedeniyle, okul ve ofislerin kapanması ve uçuş iptalleri olasıdır.

Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen yerel DACHSER temsilcinize başvurunuz.

Oku
10/18/2019
Dachser 2019 IMD Küresel Aile Şirketi Ödülünü kazandı

IMD, Dachser'i operasyonel mükemmellik ve kaliteye odaklı güçlü kurumsal ve aile yönetim yapıları için onayladı.

Udaipur / Lozan / Kempten, 18 Ekim 2019 - İsviçre’nin en üst sıralarında yer alan global iş okulu, IMD Business School, Lozan - Dachser'i ünlü IMD Küresel Aile İşletmeleri Ödülü ile onurlandırdı. Kurucu aile üyelerinden Bernhard Simon, DACHSER CEO'su ve Birgit Kastner-Simon,  Kurumsal Pazarlama Direktörü, Udaipur, Hindistan Family Business Network International (FBN-I) 30 Zirvesi' nde ödülü aile adına kabul ettiler.

Oku
08/22/2019
Bağlantı - Gelecekteki teknolojilere bakış açımız

LPWAN, NB-IoT ve LTE-M teknolojileri gerçekte bize ne anlatıyor? Peki bu gelecekteki teknolojilerin özellikle lojistik alanında bizlere ne gibi faydaları olacak?

Oku
03/15/2018
Avrupa' da lojistik: haydi partiye

Balonlar, çelenkler, masa ve duvar süslemeleri: Konu iyi zaman geçirmek olduğunda PartyDeco firması Avrupa’daki insanları bu ruha nasıl yaklaştıracağını iyi biliyor. Her partinin başarıya ulaşması ise yüksek hizmet standardı ve kısa teslim süresi ile sağlanıyor.

Oku