Dijital Merkez

DACHSER platformu, tüm siparişlerin yönetimi için merkezi bir dijital çözüm sunar. İşlevleri sürekli olarak gelişmekte ve müşteriler arasında yaygınlaşmaktadır.

DACHSER platformu, tüm siparişlerin yönetimi için merkezi bir dijital çözüm sunar.
DACHSER platformu, tüm siparişlerin yönetimi için merkezi bir dijital çözüm sunar.

Değişken tedarik zincirleri ve giderek karmaşıklaşan jeopolitik durumun hakim olduğu bir ortamda, şirket ve tüm nakliye yöntemleri hakkında bilgi sahibi olmak çok önemlidir. Bu bilgilere her an erişebilmek, değişikliklere kolayca uyum sağlamayı, gerektiğinde etkili bir şekilde müdahale etmeyi ve tedarik zincirini daha esnek hale getirmeyi mümkün kılar. Böylece risk yönetimi iyileştirilir ve uzun vadede daha sağlam bir yapı oluşturulur.

Güvenilir hizmetler ve verimli lojistik süreçler bu sağlamlığı güçlendirmeye katkıda bulunur. DACHSER platformu, bunu başarmanıza olanak tanıyan dijital bir araçtır: Müşteriye özel tüm nakliye işlemlerini ve nihayetinde depolama işlemlerini yönetmeye odaklanmış merkezi bir ekosistemdir. DACHSER, farklı faaliyet alanlarındaki hizmetlerini tek ve anlaşılır bir kullanıcı arayüzünde bir araya getirir. Operasyonel süreçleri gerçek zamanlı görüntülemeyi sağlar. Lars Relitz, DACHSER “Corporate Digital Innovation & Development” Başkanı: “Kullanıcıların özel dijital alanda, örneğin çevrimiçi ticarette aşina oldukları şeffaflık ve bilgiye erişim standartları, artık iş dünyasında da beklenmektedir. Buna bizim cevabımız DACHSER platformudur: Müşterilere yönelik iletişim, şeffaflık, hız ve uçtan uca veri entegrasyonu konusunda yeni perspektifler sunuyoruz.”

Bilgiye erişimde şeffaflık

Müşterilerin her gün kullandıkları somut hizmetler arasında, farklı ulaşım araçları için hızlı bir şekilde teklif alabilmeyi sağlayan fiyat teklifi alma işlevi bulunmaktadır. Mevcut tüm seçenekler ve ürünler müşteriye açık bir şekilde sunulur, böylece müşteri ihtiyaçlarına en uygun çözümü seçebilir. Müşteri, bir seçeneği belirleyip fiyatı onayladıktan sonra, doğrudan platform üzerinden rezervasyon yapabilir. Gönderi takibi (Track & Trace) tam şeffaflık sağlar ve dünya çapındaki tüm Road Logistics ve Air & Sea Logistics gönderilerini gösterir. Kullanıcılar, gönderi özetini kişiselleştirebilir veya tercihlerine göre belirli bir gönderinin ayrıntılarını izleyebilir.

Rezervasyon sürecinde, fiyatlar ve ürün seçenekleri (örneğin targo on-site, targofix, targospeed) sipariş girilirken listelenir. Bu, seçimi kolaylaştırır ve hızlı rezervasyon yapılmasını sağlar. Gelecekte ise stokları ve çeşitli ticari raporları her an görüntülemek mümkün olacaktır. Gönderilere genel bir bakış için, tüm sevkiyat belgeleri indirilebilir, değiştirilebilir ve kaydedilebilir, böylece tedarik zinciri boyunca belgelerin güncel olması sağlanır.

Tüm taşıma modlarından gelen verilerin entegrasyonu ve merkezi sistemlerin platforma aktarılması önemli avantajlar sağlar. Bu bağlantı, verilerin tutarlılığını ve güvenilirliğini garanti eder, böylece hizmet sağlayıcı DACHSER müşterilerinin ihtiyaçlarını daha doğru analiz edebilir ve hedef odaklı kararlar alabilir. Örneğin, operasyonel maliyetleri düşürürken süreçlerdeki sapmaları öngörmeyi ve bunları en aza indirgemeyi kolaylaştırır.

DACHSER platformu – dijital deneyim
DACHSER platformu – dijital deneyim

Günlük faaliyetlere artı değer katmak

İsviçreli laboratuvar cihazları üreticisi Adolf Kühner AG, 14 yılı aşkın bir süredir DACHSER ile hava kargo, deniz ve karayolu taşımacılığı alanlarında işbirliği yapmaktadır. Günümüzde hava ve karayolu ile yapılan ihracatlar önemli bir rol oynamaktadır. DACHSER'in Air & Sea Logistics Switzerland, Air Freight Manager'ı Robert Widmer şöyle açıklıyor: “Adolf Kühner AG, nakliye türü ne olursa olsun, entegre hizmetlerimizin değerini mükemmel bir şekilde ortaya koyuyor. Yeni platformumuz, bu konuda her an eksiksiz bir genel bakış sunuyor.”

Dünya çapında DACHSER
Bize Ulaşın
İletişim Dilsat Demirceken